Online boekhouden moet je minimaal tijd kosten en maximaal inzicht verschaffen om beter te ondernemen!
Lang niet alle ondernemers profiteren voldoende van online boekhouden. Bijvoorbeeld omdat het kantoor met andere software werkt dan waarmee de ondernemer werkt. Efficiencyvoordelen vallen weg en van adviseren op basis van gedeelde cijfers en kennis komt ook niets terecht. Daar denken wij anders over. Bij ons staat samenwerken en passend advies juist hoog in het vaandel.
Wat maakt Yuki interessant voor jou? Alles op één platform, in jouw broekzak en op jouw bureau, samenwerking tussen jou en ons staat centraal, automatische kwaliteitscontrole van administraties, overzichtelijke dashboards voor direct inzicht.
En wat levert het je dan op? Minimale tijdsinspanning, altijd inzicht in je financiële positie en ondernemersresultaat, makkelijk en op tijd je fiscale aangiftes doen, 100% in de cloud, dus altijd en overal toegankelijk.
Goede communicatie is essentieel voor onze samenwerking. Daarom speelt communicatie ook een centrale rol binnen Yuki. Sterker, het is de basis. Want met Yuki communiceren we met elkaar via het platform, en alle communicatie is altijd terug te vinden op de juiste plek. Dat werkt prettig en efficiënt, omdat we altijd naar dezelfde cijfers kijken en kennis delen. De perfecte basis voor een langdurige samenwerking.
Yuki heeft een serie modules om je te ondersteunen bij jouw werkzaamheden. Al deze modules kun je los afnemen. Ze integreren volledig met de Yuki boekhoudsoftware. Je creëert dus precies jouw Yuki-op-maat, niets minder en niets meer. Simpel, betaalbaar en het werkt altijd.
Via de onderstaande links vind je aanvullende nuttige informatie. Raadpleeg ons als je vragen hebt.
Sommige uitdrukkingen over geldzaken kom je niet elke dag tegen. Onze financiële begrippenlijst legt de meeste daarvan alvast uit en beantwoordt enkele veel gestelde vragen. Nog iets niet duidelijk? Aarzel niet en neem direct even vrijblijvend contact op.
De loonadministratie bestaat uit verschillende formulieren en berekeningen. Denkt u aan een loonstaat, loonstrook en de jaaropgaaf. Deze kunnen van belang zijn om het loon en verschuldigde bedragen te berekenen, zoals loonbelasting en pensioenafdrachten. Ook andere beloningen zoals afdrachtsverminderingen, eindheffingen en verstrekkingen en onkostenvergoedingen moet u zo administreren, dat het overzicht uit de computer direct helder is. Let op: U moet de gehele loonadministratie van een jaar daarna nog zeven jaren bewaren. Wanneer wij die voor u bijhouden, doen wij dat ook.
Nmbrs is het loonadministratiepakket dat wij gebruiken voor onze werkzaamheden. Een belangrijk voordeel is dat HR goed gekoppeld is met de salarisadministratie. Verder biedt het veel digitale mogelijkheden, zoals online meekijken. U kunt ook zelf werknemers en mutaties invoeren. Wij kijken dan met u mee ter controle en bellen u bij vragen of voor een advies.
De Wet arbeidsmarkt in balans (WAB) is in het leven geroepen om de arbeidsmarkt nog beter te reguleren. Het is een aanpassing van de eerder ingevoerde Wet werk en zekerheid (WWZ). De nieuwe regels uit de WAB moeten het voor werkgevers aantrekkelijker maken om mensen in vaste dienst te nemen.
De WAB is per 1 januari 2020 van kracht en bevat een reeks samenhangende maatregelen die in verschillende categorieën zijn onder te verdelen: ontslagrecht, flexibele arbeid en WW-premie. Wij helpen u graag met achtergrondinformatie en de betekenis van de wet voor uw onderneming.
Kopers van 18 tot 35 jaar betalen eenmalig geen overdrachtsbelasting bij aankoop van een woning. Dat maakt de aankoop van een woning voor hen een stuk goedkoper. Vanaf 1 april 2021 geldt aanvullend dat de woning niet duurder mag zijn dan € 400.000. Kopers van 35 jaar of ouder die in de woning gaan wonen, betalen 2%. Beleggers gaan 8% betalen. De overheid wil met deze maatregelen starters en doorstromers meer kansen geven op de woningmarkt. De overheid heeft hiervoor een handige 'infographic' gemaakt. Hieronder vind je daarover extra informatie.
Bel ons op
072-5140680
Stuur een mail naar
contact@youraa.nl
Bezoek ons op
Havinghastraat 32, 1817 DA te Alkmaar
Hoe kunnen we je het beste van dienst zijn? Door jouw bedrijf echt te leren kennen, door bij je langs te komen als we afspreken, door achter de cijfers te kijken naar jouw markt en ondernemerschap. We willen weten wat er bij je speelt, wat je plannen zijn. En dan krijg je van ons wat je als ondernemer nodig hebt. Cijfers die kloppen, advies dat staat en services waar je altijd op kunt rekenen. Van samenstellen jaarrekening en verklaringen tot en met loonadministratie, fiscaal advies en financiële planning.
Tel: 072-5140680
Mail: contact@youraa.nl